SERVICE MET EEN HOOFDLETTER S.
Dat is het motto van onze customer service afdelingen. Zowel onze transport als forwarding afdeling beschikken over een eigen customer service afdeling. Deze afdelingen verzorgen statusupdates rondom uw zendingen, regelen laad en los afspraken met uw ontvangers, houden KPI’s voor u bij en bezorgen u desgewenst binnen 24 uur getekende vrachtbrieven.
Daarnaast bieden we binnenkort live track and trace aan.
De meest gehoorde klacht in transport?
“Onze klant heeft zijn goederen nog niet ontvangen”.
Niets menselijks is ons vreemd. Files, kapotte banden, Corona sluitingen, sneeuwstormen, lokale feestdagen, ongelukken en chauffeurs die rust moeten maken. U heeft het allemaal al gehoord. Vaak achteraf.
Ook Segers Transport is niet immuun voor de grillen van de grote weg. Waar wij ons wél in onderscheiden is de pro activiteit bij het melden van onregelmatigheden onderweg.
CUSTOMER SERVICE
Onze customer service afdelingen zijn de rustgevende schakel tussen de hectiek van een planafdeling en u als tevreden klant. Het kloppend hart van onze organisatie. Wij beseffen dat dat wij als transporteur of forwarder onderdeel uitmaken van de service die uw organisatie aan uw klanten verleent.